Filmový dennik E - H

Ek Main Aur Ekk Tu
(Imran Khan, Kareena Kapoor, Boman Irani, Ratna Pathak Shah)
90%
Rahul a Rianna sa zobudia po prepitej noci a z hrôzou zistia, že sa vzali. Aj takto môže začať krásne priateľstvo :) *** Ek Main Aur Ekk Tu je tichý film. Hudba len podkresľuje určité scénky a okrem Ek Main Aur Ekk Tu a Aunty Ji som ju nijako extra nevnímala (asi aj vďaka tomu, že Dharma ich ZASE neotitulkovala!). Kareena a Imran boli skvelí - tak dobre splynuli so svojimi charaktermi, až som si vôbec nevšímala, o akých hercov sa jedná (hoci v Ri som občas videla záblesky Geet z Jab We Met). Mám tieto novodobé romantické komédie rada, pretože aj napriek tomu, že vychádzajú z inej kultúry, nachádzam v nich charaktery a situácie, do ktorých sa dokážem vžiť. Niekomu to asi bude pripadať nudné, ale ja som sa bavila. Bavila a zároveň aj cítila starosti a radosti hlavných predstaviteľov. A o tom to má byť :) PS: V Aunti Ji sa na okamih mihla aj manželka Imrana Khana, Avantika :))

Eklavya - The Royal Guard
(Saif Ali Khan, Amitabh Bachchan, Vidya Balan..)
90%
Harsha sa po smrti matky vracia do rodného paláca, ktorého steny ešte zďaleka nevideli poslednú smrť člena kráľovskej rodiny. *** Pekne natočené, zaujímavé obsadenie a mám rada Saifa a Vidyu ako párik.

F.A.L.T.U
(Jackky Bhagnani, Puja Gupta, Angad Bedi, Arshad Warsi..)
50%
Pretáčala som a celkom nechápem to s tými percentami a systém vysokých škôl, ale herci boli sympatickí a hudba chytľavá, tak prečo nie?

Fanaa
(Aamir Khan, Kajol, Rishi Kapoor..)
 60%
Slepá Zooni sa zaľúbi do ľahkomyselného sprievodcu, ale šťastie jej nepraje. Aamir už vyzeral lepšie, ale krásny comeback pre Kajol po materskej pauze.

Fashion
(Priyanka Chopra, Kangana Ranaut..)
30%
Tvári sa to realisticky, ale je to klišé za klišé. Pekné herecké výkony a šaty. Zlý film.

Ghajini
(Aamir Khan, Asin..)
60%
Aamir sa snaží nájsť vraha svojej snúbenice, ale je to ťažké, keďže každých 15 minút stráca pamäť. Okrem potrebných nelogickostí bolo najväčšou pesťou na oko Aamirove oblečenie.

Guzaarish
(Hrithik Roshan, Aishwarya Rai Bachchan, Aditya Roy Kapoor)
65%
Som zaujatá, keďže sa mi nepáči Hrithikov hlas a dej ma nedokázal patrične dojať. Trochu čudné, keďže to smutné a dojemné bolo.. ale tiež z toho sálal chlad. Hudba nádherná. Chýbali mi honosné hudobné klipy, pre ktoré sú Bhansaliho filmy také známe.

Heyy Babyy
(Akshay Kumar, Riteish Deshmukh, Vidya Balan..)
10%
Traja sukničkári nájdu pred dverami opustené bábo. Keď ho takmer zabijú svojou ľahkovážnosťou hlúposťou, začnú sa oň láskyplne starať. Kým sa vo dverách neobjaví matka. Body len za to najroztomilejšie indické dievčatko, aké som doteraz videla.

Honeymoon Travels PVT LTD
(Kay Kay Menon, Abhay Deol, Reima Sen, Shabana Azmi..)
70%
Šesť novomanželských párov zažíva na svadobnej ceste zlaté a nečakané dobrodružstvá, pričom sa lepšie spoznávajú. Pekne vyvážený film, zaujimavý komentátor a podarili sa aj milé prekvapenia. Zahralo si tu zopár mojich obľúbencov: Boman, Abhay, Shabana, Kay Kay...

Housefull
(Akshay Kumar, Riteish Deshmukh, Lara Dutta, Deepika Padukone..)
40%
Poctivý muž, ktorý je nútený hovoriť jednu lož za druhou až sa z toho nevyhnutne stane katastrofa. Čudná komédia, ale niektoré gagy sa podarili. Príjemný popový album, skvelá itemovka s Jaqueline Fernandez (hrala Jasmine v Aladinovi).

Hum Aapke Hai Kaun
(Madhuri Dixit, Salman Khan, Anupam Kher..)
45%
Dve rodiny chystajú svadbu svojich potomkov, všetci sa majú radi, sú vysmiati a v celku sa nič iné nedeje. Nič ma tu naozaj nezaujalo, ale dopozerala som to. Aj napriek tomu, že mi hudba znela nepríjemne. Je to kultovný film, tak som ho chcela vyškrtnúť zo zoznamu "must see". Stalo sa.

Hum Dil De Chuke Sanam
(Aishwarya Rai Bachchan, Salman Khan, Ajay Devgan..)
40%
Po 40 minútach som to vzdala a pustila som si len hudobné klipy. Tie ale rozhodne stoja za to, pekne pozdvihujú krásu samotnej hudby.

Hum Tum
(Saif Ali Khan, Rani Mukherji..)
50%
Chlapec stretne dievča, preskočí menšia iskra, ale potrvá to niekoľko rokov a odlišných krajín, než sa naozaj nájdu. Saif je v romantických rolách strašne zlatý a Rani mu tu šikovne sekunduje.

Hum Tum Aur Ghost
(Arshad Warsi, Dia Mirza..)
50%
Neustále ho prenasledujú hlasy, kvôli nim sa z neho nakoniec stane pijan a zničí si vzťah k žene, ktorú miluje. Až kým sa nerozhodne hlasy vypočuť a pomôcť duchom nájsť ich zaslúžený odpočinok. Mohlo to byť lepšie, ale čo už. Mám rada Arshada a Bomana. Mali by spolu natočiť komédiu.

Humko Tumse Pyaar Hai
(Amisha Patel, Arjun Rampal, Bobby Deol..)
40%
Do slepého vidieckeho dievčaťa sa zaľúbi muž z mesta, ale za cestou ku šťastiu budú musieť zdolať veľa prekážok. Zázračné vyliečenie, amnézia, melodráma... je tu všetko. Telenovela, ako má byť. Amisha má pekné vlasy a Arjun je strašne jednotvárny herec. Bobby má svetlé momentky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Podobné články