Sarvam *videá


Robím menší poriadok s recenziami a k Sarvamu boli priradené aj hudobné videá, pričom si rozhodne zaslúžia vlastný príspevok. Budú plné spoilerov a neprofesionálnych opisov ;)

Zopár základných právd :)
* Na albume nie je jediná skladba, ktorá by sa mi nepáčila
* Arya a Trisha Krishnan sú pastvou pre oči
* U Siragugal a Katrukullai je dôležitý text a kontext

Toto je prvý klip z filmu, ktorý nám predstavuje Karthika - vyzerá ako chlapec, ktorý sa snaží napodobňovať spevákov z MTV klipov, ale vôbec u toho nevyzerá štýlovo :) Kľudne by mohol byť vynechaný, ale páči sa mi kompozícia piesne a hlas speváka. Ešte stále túžobne očakávam deň, keď sa z hudobných klipov vytratia tanečníčky v mikro-mini-obtiahnutom oblečení. Hai Allah, ale ten Arya a jeho mačacie oči...




















Karthik je zaľúbený a myslí si, že je nesmrteľný/nezraniteľný/nedotknuteľný. Plné 'špeciálnych' efektov.





















Karthik zahral na Sandhyu menšiu lesť a ona sa napokon prezradila - tiež ho má rada. Karthik od nej žiada aspoň malinké objatie :) Veľmi zaujímavý klip. Striedajú sa tu rozličné elementy a farebné palety. V hudbe sa striedajú syntetické zvuky s veľmi jemnými melódiami, má takú snovú kvalitu - tomuto efektu dopomáhajú spomalené zábery a "akváriové" lokácie :) Trisha a Arya vyzerajú obzvlášť krásne.
Titulky


















Tento klip som videla ešte predtým, než som si pozrela film a tuším som ho ani nedopozerala. Ale keď prišiel vo filme, nedokázala som od neho odtrhnúť oči. Prišiel v druhej polovici filmu, ktráko po Sandhyinej smrti. Karthik pomaly strácal chuť do života, keď sa zrazu dozvedel, že srdce jeho milej bolo transplantované malému chlapcovi. Karthik sa vydáva na cestu za ním a spomína na Sandhyu. Krásny klip natočený v púšti s minimálnymi kulisami. Na tom bielom podklade dobre vyniklo Sandhyino a Karthikove oblečenie. Veľmi pekný text ďalej podfarbil krásnu melódiu a spravil zo Siragugal jeden z mojích obľúbených tamilských klipov. Pesníčka sama o sebe znie dosť nádejne, ale keď si prečítam, o čom vlastne spievajú... "Odniesla si so sebou aj moju dušu" :( :(

Titulky
















Karthik stretol Imaana a jeho otca, čo preňho predstavilo iskričku nádeje - Sandhya určitým spôsobom žije naďalej v tomto malom chlapcovi a Karthik je znovu šťastný. Táto pesníčka je plná života a nádeje, energia z nej len tak srší - pritom si ale zachovala určitú dávku tajomna. Neviem, či je to tamilštinou, ale na mňa tak pôsobí.





















Všetky videá sa dajú stiahnuť tu (MKV a AVI): MU Zložka s videami

1 komentár:

Podobné články