Yaaradi Nee Mohini (2008)


Hrajú: Dhanush, Nayantara, Karthik Kumar, Kasinadhuni Viswanath
Žáner: Dráma, Romantický, Rodinný
Dĺžka: 2:53.27

ČSFD / IMDB

Príbeh o večnom smoliarovi, ktorému láska pomohla dosiahnuť nepoznané výšiny.. len aby mohol klesnúť ešte hlbšie.

Vasu sa už roky nedokáže zamestnať, na každom pohovore sa nájde nejaký dôvod, prečo ho odmietnu. Žije so svojím otcom, ktorý je z neho sklamaný, má dvoch dobrých kamarátov, s ktorými zapíja smútok a jeho život nikam nevedie. Až do dňa, keď stretne Keerthi. Očarovaný ju sleduje po uliciach a keď uvidí jej pracovisko, je mu jasné, že sa tam musí zamestnať tiež. Začne sa učiť, s odretými ušami prejde všetky pohovory (na nekonečné prekvapenie svojho otca) a začne sa Keerthi dvoriť. Tá je ale celkom iná, ako si ju pamätal z ulíc - prísna, popudivá, večne zamračená..

Postupom času to síce vyzerá, že sa jej bezradný Vasu tiež páči, ale nakoniec u nej zvíťazia povinnosti a zlomí mu srdce. Akoby to nestačilo, ešte ho zasiahne aj rodinná tragédia a Vasu je na hrane depresie. Jeho dobrý kamarát Cheenu ho berie so sebou na vidiek k rodine, kde má prísť na iné myšlienky. Zhodou okolností sa znovu stretáva s Keerthi a začína si o nej utvárať nový obraz. Sám sa stáva súčasťou veľkej rodiny, o ktorú za žiadnu cenu nechce prísť. Ale aj tak budú musieť obaja čeliť následkom svojich citov.

Film som si chcela pozrieť z veľmi povrchného dôvodu - ešte som nevidela žiadny film s Nayantarou a Dhanush je krásne čokoládový :-D Tuším Siddharth je druhý tmavší herec, o ktorom viem a aj jeho v poslednej dobe na plátne dosť savujú. Film mal od začiatku dobrý predpoklad k úspechu - je prerobený z veľmi úspešného telugského originálu, Aadavari Matalaku Ardhale Verule. V pôvodnom filme hrali Trisha s Venkateshom a v tom bol pre mňa kameň úrazu - Trisha hrá arogantné a nahnevané charaktery príliš často, ale najmä nemám Venkatesha veľmi v láske. Nehodí sa mi do rôl osudovo zamilovaných mužov. Preto som sa ich filmom len preklikala, ale nijako extra na mňa nezapôsobil. Okrem toho sa mi dosť nepáčil koniec.

Tamilská verzia bola presne podľa môjho gusta. Zmenili určité veci, najmä koniec, za čo som im bola vďačná. Aspoň mi zostal moment prekvapenia, takže som si film užila, ako sa patrí. Obaja herci sú krásni, hoci Dhanush vyzeral pri niektorých záberoch trochu príliš chudý. Film nevyžadoval extra herecké výkony, ale ani jeden z nich mi neprišiel drevený a dramatické i komické scénky zahrali dobre. Vedľajšie postavy boli tiež dobre stvárnené, najmä prísny starý otec. S ním som mala v pôvodnej verzii najväčší problém, ale tu ho trochu poľudštili. Vo filme nehral žiadny extra komik, ale bolo tam dosť situácií v hlavnej dejovej línii, ktoré sa postarali o humor.

Ako napríklad tieto:

Ešte si neuvedomil, že je pravý................

 ..a že nákupy sú nebezpečná záležitosť..

Aj láska tínedžeriek je nebezpečná :D

Páčil sa mi aj rodinný sentiment vo filme a humorné situácie, ktoré vyplývajú z toho, keď v jednom dome žije zo 40 ľudí. Našiel sa čas aj na dve itemovské čísla!









Bola to ale hudba, ktorá ma presvedčila, že si film musím bezpodmienečne pozrieť. Moment, keď Vasu vidí Keerthi po prvýkrát (Udit Narayan je úžasný)...


... a keď jej spieva chválu (melodický hlas Hariharana)


Moje hodnotenie: 80% - citové vydieranie, ktoré sa mi pre zmenu páčilo :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Podobné články