Tamanna Bhatia


Táto kráska si svoje meno z numerologických dôvodov zmenila z Tamanna na Tamannaah, ale tá pôvodná verzia mi už utkvela v pamäti a neviem sa preladiť na túto novú. Okrem toho kto vie, kedy si meno zmení najbližšie? Pre hviezdy indického plátna to nie je nič nové. Po prvýkrát som ju videla asi pred dvoma rokmi vo filme Konchem Ishtam Konchem Kashtam a veľmi sa mi tam páčila. Vtedy ale väčšina mojej pozornosti patrila Siddharthovi a na ňu som po filme tak trochu zabudla.

A to bola chyba, vážení!!

Tamanna sa narodila 21. 12. 1989 v Mumbaji. Ako aj mnohé jej kolegyne, najprv na seba upútala hraním v reklamách. Jej prvý film bol hindský Chand Sa Roshan Chehra, v ktorom hrala hlavnú rolu ako 13 ročná!! O filme som nič nevypátrala, okrem toho, že má na IMDB hodnotenie mizerných 1/10 od 17 ľudí. V ten istý rok debutovala aj v Tollywoode s filmom Sri a o rok neskôr aj v Kollywoode vo filme Kedi s ďalším nováčikom, Ileanou D'Cruz. Komerčného úspechu sa ale nedočkali ani filmy, (a zatiaľ) ani herečky.

V roku 2007 mala hneď 3 filmy. Tým prvým bol neúspešný tamilský Vyapari. Až Happy Days a Kalloori ju zapísali do podvedomia publika. Obidva filmy sa odohrávajú na vysokých školách a obidva boli veľmi úspešné. Tamilský Kalloori jej dokonca priniesol prvú Filmfare nomináciu za najlepšiu herečku. V Happy Days sa jej postava volala Madhu – mnohí špekulovali, že sa tak stalo kvôli jej podobnosti s Madhuri Dixit :)

Konchem Ishtam Konchem Kashtam // Paiyaa //Ayan
Do Tollywoodu sa Tamanna vrátila po dvojročnej absencii, ale podaril sa jej senzačný návrat, už spomínaným Konchem Ishtam Konchem Kashtam. Rola Geethy jej priniesla ďalšiu nomináciu Filmfare. V ten istý rok si v Kollywoode zahrala hlavnú postavu v remaku Jab We Met. Film sa nedočkal slávy pôvodnej Bollywoodskej verzie, ale priniesol jej hneď dve nominácie na cenu najlepšej herečky. Pravú slávu jej priniesli až dva superhity - Ayan a o rok neskôr Paiyaa. V tom prvom hrala so Suryom, v tom druhom s Karthim. (pikoška - títo dvaja sú mimo filmového plátna bratia a tiež patria medzi najväčšie hviezdy v tamilskom filmovom priemysle)

Zdá sa, že sa Tamanne dvojročná pauza znovu osvedčila, pretože sa jej minulý rok znovu podaril krásny návrat do Tollywoodu. V romantickej komédii 100% Love si zahrala naivné dievča z dediny Mahalaxmi, ktorá zároveň s úspechmi v štúdiu získava na sebavedomiu... a naopak podkopáva postavenie svojho namysleného bratranca, ktorého zosadí z trónu najlepšieho študenta univerzity.. Od úspechu tohto filmu sa jej ponuky zase len tak hrnú – je ešte len február, ale už nakrúca v Tollywoode 3 filmy a všetky znejú sľubne (minimálne z pohľadu obsadenia - Ram Charan Teja, Ram a Prabhas).

100% Love
Ako jedna z mála severských herečiek, ktoré prerazili na juhu Indie si dala tú námahu, že sa naučila ich reč. Hovorí štyrmi jazykmi – angličtinou, hindštinou, tamilčinou a telugštinou. Má dosť hlboký hlas a hoci by sa mohla dabovať sama, zatiaľ sa tak nestalo. Neviem, asi sú tie prehnane dievčenské hlásočky neoddeliteľnou súčasťou juhoindických 'hrdiniek' (rovnako je to aj u Trishy, Genelie a Ileany).

Pred pár dňami som ju videla vo filme Oosaravelli. Najprv som si myslela, že to je len ďalšia masala zábavka, ale dokázala ma prekvapiť a Tammu ma tu naozaj dojala (rozhodne ale neodporúčam 'neskúsenému divákovi' :D). Síce som ju už predtým mala veľmi rada, teraz ju vyslovene zbožňujem a je na mojom rebríčku obľúbených herečiek na prvom mieste spolu s Trishou. S nadšením očakávam ďalšie jej filmy a teším sa, až si pozriem niektoré z tých starších. Páčia sa mi role, ktoré si vyberá. Nie je len bežnou ozdobou pre hlavného hrdinu (aspoň nie vo filmoch, ktoré som videla). Má krásne výraznú tvár, prejavuje sa veľmi sebaisto (občas ma až zaráža, aká je dobrá) a na tanečnom parkete nezaostáva za svojimi kolegami (ktorí sú väčšinou skvelí tanečníci). Mimochodom, to označenie za "mliečnu krásku" som si nevymyslela ja - tak ju označujú Indovia!

Dúfam, že sa jej aj naďalej bude dariť, pretože toto je jedna z mála herečiek, ktoré by mi strašne chýbali :)

FILMOGRAFIA

2012
Rachaa
Endhukante Premanta
Rebel

2011
Badrinath (Tollywood)
100% Love (Tollywood)
Oosaravelli (Tollywood)

2010
Thillalangadi (Kollywood)
Sura (Kollywood)
Paiyaa (Kollywood)

2009
Kalasala (Kollywood)
Kanden Kadhalai (remake Jab We Met)
Vyapari (Kollywood)
Ananda Thandavamt (Kollywood)
Ayan (Kollywood)

Konchem Ishtam Konchem Kashtam
Padikathavan (Kollywood)

2008
Netru Indru Naalai (Kollywood)
Ninna Nedu Repu (Tollywood - malinká rola)
Ready (Tollywood - malinká rola)
Kalidasu (Tollywood)

2007
Happy Days (Tollywood)
Kalloori (Kollywood)

2006
Kedi (Bollywood)

2005
Chand Sa Roshan Chehra (Bollywood)

OBĽÚBENÉ FILMY  

Konchem Ishtam Konchem Kashtam (2009 - Siddharth Narayan, Prakash Raj)

Paiya (2010 - Karthi Sivakumar)

100% Love (2011 - Naga Chaitanya, MS Narayan)

Oosaravelli (2011 - Jr. NTR, Payal Ghosh)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Podobné články