Tollywood

Už je to asi rok, čo som sa zatúlala k telugu susedom Bollywoodu :) A že tiež dokážu natočiť krásne a melodické čísla, o tom ma presvedčili už dávno. A majú jedno veľké plus: nezanevreli na sári. Sukne a nohavice sa tam mihnú tiež, najmä vo filmoch pre mládež, ale sári aj tak nestráca na prominentnosti. Okrem toho má Tollywood krásne herečky (ktorým nedokážete spočítať rebrá á la Kareena vo filme Tashaan... brrr) a veľmi pozerateľných hercov (ktorý aj tancujú!) :D. Aj keď tie "akčné" filmy vyzerajú väčšinou ako nejaké paródie, dá sa na nich dobre zasmiať.. ak ich neberiete príliš vážne. Ale teraz niečo o klipoch. Kvalitatívne sú od "bleh" až po "krásne". Zopár ukážok z tých vydarenejších:

Alai Payuthey - Pachchai Nirame (darmo, Rahman je geniálny skladateľ)
Film bol prerobený v Bollywoode ako Saathiya, ale táto verzia sa mi páči viacej :)











Pachai Nirame
Pachai Nirame titulky


Magadheera - Dheera Dheera Dheera
Slová nedokážu opísať, aká je táto pesníčka nádherná. A klip ju len pozdvihuje na niečo dokonalé.. môj skromný názor :)










Magadheera - Dheera Dheera Dheera
Magadheera - Dheera Dheera Dheera titulky


Murari - Alanati Bala

Telugu svadobný obrad. Mám rada ukážky tohto typu, vzbudzujú vo mne zvedavosť, ako to tam chodí. Okrem toho sú Mahesh Babu a Sonali Bendre pekní ako obrázok.











Murari - Alanati Bala Chandrudu


Okkadu - Atharintiki

Shreya Ghoshal, ktorá na seba upozornila vo filme Devdas, znie v telugu trochu inak. Sprvu som ju ani nespoznala










Okkadu - Atharintiki ni


Chatrapathi - Gundusoodi
Prabhas už vyzeral aj lepšie, ale aj tak.. kto sa naňho pozerá, keď je v zábere Shriya Saran :D










Chatrapathi - Gundusoodi
Chatrapathi - Gundusoodi titulky

2 komentáre:

  1. Hehe, já jsem měl asi štěstí zrovna na ty tollywoodské filmy, kde ty akční scény nebyly vůbec špatné...Třeba takové ty základní maheshovky... A Kareena v Tashanu se holt blíží tomu "evropskému" ideálu krásy, v Indii o ní pokud vím přemýšleli, zda není anorektička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kareena sa mi v tom filme strašne nepáčila. Ale už sa snaď dala do poriadku. A čo sa týka akčňákov, mala som na mysli scénky typu: 20 ľudí strieľa na nášho hrdinu, niektorí len 2 metre od neho, ale aj tak ho žiadna guľka ani nepoškriabe.. alebo Prabhasov zápas so žralokom v Chatrapathi - z toho som išla do kolien :D
    Ale čo sa romantických filmov týka, tie telugu sa mi páčia viacej. Ale možno je to len ten faktor novosti :)

    OdpovedaťOdstrániť

Podobné články