Hum Saath Saath Hain

Už ani neviem, ako som našla tento "skvost". Film HSSH vyzerá ako jeden z tých presladkých, idealistických filmov '90. rokov, plný širokých úsmevov a rodinnej lásky. ALE, ponúka možnosť vidieť Saifa Ali Khana, Tabu, Karismu, Sonali Bendre, oblečeného Salmana a zopár ďalších hercov, ako som ich predtým nevidela: mladých, roztancovaných a v krásnych kostýmoch. Film som videla z časti (na youtube), dokopy len pár minút, aby som vedela v akom vzťahu sú všetci predstavitelia.. aj keď v podstate by na to stačil klip k Suno Ji (12 minút!! Whooo, rekord!)... aj keď, ako nad tým premýšlam, taj najdlšia hudobná pasáž bola vo filme Aaja Nachle, keď hrali predstavenie Laila&Majnu. To trvalo skoro 30 minút, ak sa dobre pamätám. Ale ono to bolo prerušované aj hovoreným slovom :)


Chote Chhote Bhaiyon

Takto sa už svadby vo filmoch neoslavujú :) Veľmi energetické, krásni ľudia v krásnom oblečení a pekný tanec. A samozrejme široký úsmev na tvári nesmie chýbať v žiadnom zábere! Ach, tie roky deväťdesiate! Ťažká to nostalgia. Dúfam, že sa už nevrátia :P
Chote Chhote Bhaiyon
Titulky


Suno Ji Dulhan

Už je po svadbe, treba neveste predstaviť členov rodiny! Saif a Karisma hrajú a spievajú za každého, pričom ich uvádzajú.. neviem kto, ale robia to dobre! Najviac sa mi páčila pasáž, kde zahrali nevestinu švagrinú s manželom. Ale aj 'Papa kehte hain' ma pobavilo. Trošku prehnané reakcie od publika, ale keby sa takéto niečo odvíjalo predo mnou, asi by som sa nie len usmievala, ale priam vyškierala. Paradoxne má samotný ženích najnudnejšiu pasáž z celého predstavenia :P
Suno Ji
Titulky


Mhare Hiwda Mein


Ide sa na svadobnú cestu - samozrejme, že všetci súrodenci s priateľkami idú tiež :D By som ich zabila, keby boli moji, ale film je o súdržnosti súrodencov, tak budiž. Myslím, že sú v Radžastáne. Tie kostýmy, ozdoby a hudba.. moje srdce plesá!
Mhare Hiwda Mein
Titulky


Maiya Yashoda

Zásnuby Karismi so Saifom. Tento klip som videla ako prvý. Už ani neviem, ako som naň natrafila. Všetky herečky vyzerajú krásne, pieseň je tiež veľmi príjemná a klip je dobre natočený - plný sentimentu, ako inak :) Inak kto obsadil Salmana do úlohy hanblivého chlapca? Vôbec mu tá rola nesekla. Zato na Saifa sa nemôžem vynadívať - aké zlaté šteňa! :D V každom prípade stojí za to, si ho pozrieť.
Maiya Yashodha
Titulky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Podobné články