Juhoindické filmy: Hlasovanie

Začala som byť zvedavá, ktorý z juhoindických filmov, ktoré ste videli, sa vám páčil najviac :) Dajte mu prosím svoj hlas, máte na to čas do konca mesiaca. Ak sa neviete rozhodnúť, môžete si ich vybrať aj viacero. Rada by som si prečítala, čo sa vám na danom filme páčilo najviac, resp. prečo ste dali hlas práve jemu :)

Dole môžete pridať svoje komentáre, takže vás poprosím, aby ste prekonali svoju hanblivosť a napísali mi pár riadkov :)


Hlas môžete dať týmto filmom:

Arya 2
Athadu
Bommarillu
Chandamama
Endhiran / Robot
Nuvvostanante Nenoddantana
Parugu
Paurnami
Vinnaithaandi Varuvaaya
Yamadonga
Výsledky hlasovania:

Arya 2 0 (0%)
Athadu 3 (42%)
Bommarillu 1 (14%)
Chandamama 1 (14%)
Endhiran 0 (0%)
Nuvvostanante Nenoddantana 4 (57%)
Parugu 2 (28%)
Paurnami 2 (28%)
Vinnaithaandi Varuvaaya 2 (28%)
Yamadonga 2 (28%)

Výhercom je Nuvvostanante Nenoddantana :)

2 komentáre:

  1. Ještě jsem neviděla Arya2 a Endhiran. Ostatní v anketě jsem díky tobě viděla a líbily se mi všechny. Nejvíc mě zasáhl film Paurnami, Nuvvostanante Nenoddantana mu dýchá na paty a ostatní jsou pár kroků za nimi :-)
    Z těch, co v anketě nejsou, mě poslední dobou bavil i Magadheera (i když jsem podle ohlasů nečekala nic moc). Každopádně nevím, zda ti mám za rozdmýchání zájmu o jihuondické filmy poděkovat (jo, fakt mě to baví) nebo tě proklínat (jak mám stíhat k bollywoodu ještě tolly a kolly a já nevím co :-)
    Ale vážně, díky za blog, za recenze a za filmové tipy, jsem ráda, že mám kde hledat inspiraci.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak všetky dobré filmy sú príjemné zabitie času, nie? Takže len sa ich objaveniu pekne teš - otvoril sa pred tebou nový svet indických filmov ;) Arya a Endhiran sú trochu z iného cesta, než tie ostatné filmy, ktoré si už videla. Ten prvý je tak trochu psycho a ten druhý trochu veľmi bizarný :) Čo ale narobím, keď sa mi páčia? :D

    OdpovedaťOdstrániť

Podobné články