Arya 2 (2009)

Hrajú: Allu Arjun, Kajal Agarwal, Navdeep
Žáner: Komédia, Akčný, Romantický
Dĺžka: 2h:42m.25s

ČSFD / IMDB

Arya je tak trochu psychopat. A je aj najlepším kamarátom Ajaya, ktorému dosť veľmi znepríjemňuje život. Do ich života vstúpi Geetha, nová zamestnankyňa v Ajayovej firme a medzi kamarátmi sa rozpúta boj o jej priazeň. Ajay sa drží v ústraní, zatiaľ čo Arya ju so svojou láskou pomaly, ale isto pripravuje o rozum. Problémom je, že jej nikto neverí, pretože Arya je vo firme považovaný za "Pána Dokonalého". Nakoniec sa jej podarí odhaliť jeho pravý charakter a strasie sa ho s tým, že vyzná lásku niekomu inému. Za normálnych okolností by to bol koniec príbehu - to by ale Arya musel byť normálny chlapec a Geetha by musela pochádzať z normálnej rodiny. Viacej toho už nepoviem, aby som toho neprezradila príliš veľa :)
Hlavní predstavitelia: Allu Arjun, Kajal Agarwal a Navdeep
Neočakávala som od dvojky veľa, Kajal Agarwal sa mi v Magadheere moc  nepáčila a o Navdeepovi som predtým vôbec nevedela. Arjuna som poznala z  Happyho, kde sa mi celkom páčili jeho komické scény, ale tie dramatické  už menej. Našťastie ako Arya zaskvel. Chvíľu bol zraniteľný ako dieťa, potom bez mihnutia oka mlátil ľudí hlava-nehlava.. a vzápätí bol kôpka nešťastia sužovaná neistotou. Akú hodnotu má jeho život? Komu na ňom záleži? Už dávno som v indickom komerčnom  filme nevidela taký komplikovaný charakter. Navdeep sa žial skoro celý film  iba mračil a nemal šancu toho veľa predviesť. Jeho charakter mohli ešte  trochu rozvinúť. Dobre, tiež by ma iritovalo, keby som mala "kamaráta" ako je Arya. Ku koncu sa ale príliš snažili preniesť naše sympatie úplne na Aryu, žiaľ na Ajayov úkor.


Album by som označila ako moderný a veľmi chytľavý! Hudba bola vo filme dobre použitá, ani jedna pieseň nebola natočená vo vedľajšom, vymyslenom svete, ale bola pekne zasadená a súčasťou deja. Aj keď Ringa Ringa nemala s dejom nič spoločné, odpustím jej to, lebo to bolo skvelé itemovské čislo :)

PhotobucketAarya 2 - Mr. PerfectJe to jeden z tých filmov, ku ktorým sa rada vraciam. Ešte aj bojové a akčné scénky sú veľmi dobre natočené. Z každého záberu je cítiť, že si režisér dal veľmi záležať. Síce by sa mi páčil viacej s inou herečkou, ale tu Kajal pre mňa predstavuje len menšie zlo v inak skvelom filme :) Síce sa mi nepáči, keď je prenasledovanie dievčaťa ukazované ako prejav lásky, v Aryovom prípade to fungovalo, keďže bol ... eh... psychicky labilný? Neviem, ako inak to opísať. Nebol psychopat, ale mal tú potrebu všetko dávať do poriadku (keď niekoho zmlátil, tak ho hneď aj ošetril :D), príliš sa viazal na ľudí, ktorých miloval a nepoznal hranice, ktoré by sa v medziľudských vzťahoch mali dodržiavať. Zaujímavý charakter. Arya 2 ma veľmi príjemne prekvapil. Tú dvojku za názvom si netreba všímať. Režisér natočil s Arjunom Aryu v roku 2004, ale okrem mena hlavného protagonistu nemá s dvojkou nič spoločné.

Vrelo odporúčam!

Titulky k filmu: Titulky.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Podobné články